Thursday, February 01, 2007

PANIEK!!



Ik zie haar in het donker op de tast.. haar ogen vol twijfel.. haar hoofd vol vragen..
Als het nieuwe zo lief is waarom denk ik dan toch aan vroeger? zegt ze met een blik van ongeloof.
Omdat dat het enige is wat je kent mompel ik in mezelf! Niet omdat je niet in me geloofd!
Pak mijn hand lief en loop een stukje met me mee..Fluiter ik zacht.
Vraag niet naar de weg want die weet ik niet, al heb ik die al een keer belopen. En toch ben ik een beetje bang want misschien raak ik wel de weg kwijt.
Pak mijn hand
Het maakt me niet uit of we links of rechts gaan, of soms een stukje terug.. Als jij dat wilt.
Maar pak mijn hand..
Laten we ook niet praten over de route en de gevaren onderweg..
Pak gewoon mijn hand!
Ik voel de moed door mijn aderen stromen en heb nu kracht voor twee. Als je twijfelt sta ik sterk en als je huilt dan huil ik mee..
Maar pak mijn hand lief en laten we dansen. Deinen op het ritme van mijn hart.. Het is rustig en het wacht.. Ja, lief het wacht. Het wacht tot het met je dansen mag.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wat is er mis met lief zijn? Vond jou ook gewoon lief en ik ben net als jij bang.. bang om weer iets aan te gaan!!!!
Maar ben je verliefd? Ik weet het niet en dat is iets wat me tegenhoudt.. Waarom van die halve vlinders? Want als je echt verliefd bent dan ga je er toch gewoon voor? Dan ben je niet bang en denk je niet aan je ex?!! Toch?
Veel liefs en wijsheid voor jou van het meisje met de blauwe ogen ;-)

11:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wie kon zijn ex overtreffen??
Juist, het meisje met de blauwe ogen.
Hoera!!! De prins kan weer lief hebben maar….
Hij overtreft haar ex niet…

Wat een toestand!

10:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

bang voor pijn,...je ex is veilig, daarom verlang je juist naar de oude vertrouwde ex (hoe beroerd de relatie ook was, veilig was het wel) Bang voor het nieuwe,...dit is een nieuw toneelspel en daarin mag je een andere rol spelen, zie het maar zo, dat gaat je makkelijk af
suc6

6:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Deze is er weer een om over na te denken kleine prins. Waarom sterf je duizend doden als je je aanbedene in de ogen kijkt? Ik denk dat het fight or flight principe ons parten speelt.. Angst heeft de overhand, ren, ren en kijk niet om! Maar ja dan is dit gedoemd een gemiste kans te worden. Sterf alsjeblieft die duizend doden, spalk die knikkende knieën en ga er op af!

2:05 AM  
Blogger hugo said...

Ik ga en ging en Ik sterf..
En sterf bijna af

7:30 AM  

Post a Comment

<< Home