Sunday, January 28, 2007

AANGIFTE

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tja ik zie paralellen.. Ken je Black met Sweetest smile? Die wenste dat hij een houten hart had. Nb je lijkt wel een ietsje op hem, je zou zo een remake van die clip kunnen maken. En de Poema's dan, die hebben de oplossing; Een tweedehands houten hart, dat helpt. Zucht, ik wilde dat die van mij van hout was Hugo, maar nee, ik moest weer zo nodig verliefd worden. Ik zou je zo stof voor een nieuw filmpje kunnen geven: verliefd op iemand die in zijn schulp kruipt zo gauw je aardig doet, maar als je er de Pee in hebt en hem negeert komt hij naar me toe.. Mannen!! GRR!

11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mannen zijn net als een bos uien.....je moet er van janken....maar wel lekker in de hachee.....mmmmmhhhhhhhh

9:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

niet met en niet zonder....de weegschaal van liefde....

9:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

ben benieuwd of de dader gepakt word en zo ja,...of zij/hij dan een boete kriigt....

9:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

op zn minst ook een beschadiging aan t hart

9:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

complex tiepje ben je hoor! eerst zeik je hyves af over harten in de uitverkoop terwijl je zelf je hart aanbiedt op beetje raad. en nu weer aangifte doen van je verloren hart. je hebt inderdaad duidelijk raad nodig, komtie: had je hart nou maar gelijk in de leegverkoop op hyves gezet, dan kun in elk geval bij je zogenaamde vrienden (je bent al een eind op weg zag ik, complimenten, toch zo gek nog niet?)snuffelen aan wie je hart is doorverkocht. had je een aangifte bespaard...

8:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zeg Ramp,...ben jij echt niet ergens ver in de verte familie van de Gooische Wanhoop?.....ppppppffffffff...Drama hebben jullie uitgevonden,....goed stel samen!

8:07 PM  
Blogger Arvid de Jong said...

Beste Hugo,

Een baby wordt geboren zonder moedervlekken en littekens, maar de illusie dat je zonder sterft is tijdverdrijf die je beter kunt besteden aan de renovatie van je hart.

Groeten Arvid

9:19 PM  

Post a Comment

<< Home