Sunday, January 14, 2007

UITVERKOOP

6 Comments:

Blogger JaG said...

Hyves is echt stom! En hoe meer mensen tegen me zeggen dat ik op Hyves moet, hoe verder ik ervan vandaan blijf. De mensen die mijn vrienden zijn die weten dat wel. Daar hoef ik geen Hyves voor te hebben.

Leuk filmpje!

8:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Goedzo Hugo, Gefeliciteerd, jij snapt waar het werkelijk om draait!
Zie je zonder te oordelen hoe arm mensen zijn die van mening zijn dat hun geluk zit in materie en zg.(hyves) vrienden/ Ze weten niet beter maar missen wel veel, daarom blijven ze ook zoekende.......het zij zo!

XB

8:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Toch werkt Lexa denk ik voor velen therapeutisch, juist door een profiel van jezelf te schetsen en dat is idd meestal het tegenovergestelde van wat waar is,(ieder z'n eigen waarheid of weglopen van de waarheid)
zou je meer inzicht kunnen krijgen als je met eigen ogen naar jezelf durft, wilt en kunt kijken.....

Hugo, jij kunt in mijn beleving zeggen....OEI,IK GROEI!!!
xB

8:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dank je e3,....is ook nog altijd een optie om als zendeling de weg op te gaan whahahahahahhahaha

7:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hugo, kerel....van harte gefeliciteerd!!!
groet buuf

2:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey Hugo,
Je hebt gelijk, maar maakt dat degene maar eens wijs die je tegen wilt komen.

8:41 PM  

Post a Comment

<< Home