Thursday, January 04, 2007

HOE DAN WEL?

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Coole titels, erg toepasselijk!
Het is heel normaal dat wanneer je een vrouw tegenkomt die je echt leuk vind, het erg moeilijk is om die te versieren,...en dat is juist ook het mooie! Je wil toch knokken voor iemand en alles voor haar doen omdat je haar zo bijzonder vind, mooi en aantrekkelijk! En dat het tijd kost, is alleen maar goed, daardoor wordt de band alleen maar sterker en begint ze je stukje bij beetje steeds 'echt' leuker te vinden en bouw je aan een stevige band en vriendschap! Dus, kleine prins,...discipline! Als je het echt wilt, dan zullen hemel en aarde zich bewegen en er voor zorgen dat je het krijgt,....maar je moet wel geduld hebben!

van je vriendje!

12:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

mmmmhhh...geduld hebben? Ik denk het niet, ik denk dat je gewoon moet zijn wie je bent, (als je weet wie je bent) en eerlijk zijn , zoals je in het filmpje bent. Neuken met "kutvrouwen" staat emotioneel ver van je af, dus dat is logisch dat je daar geen moeite mee hebt.,...Conclusie:...Je hebt moeite met je emoties bloot te leggen en werkelijk te zijn wie je bent, als je al weet wie je bent. Of je bent zo onzeker en onstabiel qua je emoties, dat je bang bent wat het met je doet en dat je er geen controle over hebt. Leef vanuit je hart en blijf bij jezelf,....je kwetsbaarheid is dan uiteindelijk je kracht! Bel Sarah op en zeg haar wat je wilt en zie maar hoe het loopt, vul geen dingen in en denk niet voor haar,....duik je zielehart in en voel wie je bent en wat je wilt en ga daarvoor of laat het rusten! Bepaal je eigen grenzen, ga kennismaken met je ware ik, dan pas kun je je zelf zijn en een liefdesrelatie aan gaan....succes! XXX
Succes....x

12:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wat maakt dat de vrouw voor jou gaat?

Je zegt: ´de man versiert de vrouw niet´. Dat klopt (al denkt de man natuurlijk maar al te vaak van wel). Dus vrouw laat zich versieren, maar waarom dan door man die voor geen reet geïnteresseerd is in háár?
Wel nu kleine prins, het antwoord is misschien wel dat wij vrouwen net zo BANG zijn voor liefde als jij bent! Dus wanneer deze man slechts de ´stoere, mannelijke, jagerachtige´ inhoud van zijn versiertrukendoos laat zien, en niet zichzelf, schept hij hiermee een heerlijk VEILIGE afstand, waardoor deze vrouw wel geïnteresseerd durft te zijn in man. Want ja, hoewel wij roepen dat álle mannen klootzakken zijn, geloof me, deze afstand voelt stiekem heerlijk (lees: veilig)! Welkom in de trukendoos van de vrouw…

Maar dan… ben jij opeens wel een reet geïnteresseerd in die vrouw. Wat dan? Hoe kun je er nog voor zorgen dat zij zich door jou laat versieren? Hoe kun jij er nu nog voor zorgen dat deze vrouw voor jou gaat?
Wel nu, je versiertrukendoos slaat opslag dicht, het grote hangslot gaat er op en het sleuteltje kun je spontaan nergens meer vinden. Logisch, want je vindt deze vrouw lief! Je wilt het liefst zo dicht mogelijk bij haar zijn, en dat gaat niet met zo´n grote trukendoos tussen jullie in, dit kan alleen door jezelf te zijn. Maar jezelf is nu niet langer die stoere vent, maar een klungelig mannetje. MOEILIJK!

Maar kleine prins, wij vrouwen zijn net zo BANG voor de liefde als jij bent! En ja, als deze vrouw slechts geïnteresseerd is in trukendoosliefde, zal ze een vies gezicht trekken bij het zien van dat gestotter. Maar wij vrouwen zijn net als jij wel bang, maar tegelijkertijd net zo hard opzoek naar LIEFDE. Én, wij vrouwen hebben SENSOREN waarmee wij, als we dat willen, door dat gestumper de PRINS zullen zien.

Mijn raad (of smeekbede): vergeet die zoektocht naar de sleutel van je versiertrukendoos en wees je stumperige zelf, en geef ons zo de KANS om de PRINS te zien die wij zoeken! En dan maar hopen dat jij door ons gestumper niet weg loopt…?

10:26 AM  
Blogger hugo said...

Jeetje wat een gaaf stuk anoniempje!!
Bedankt en ik ga er zeker iets mee doen!!!
Fantastisch echt geweldig bedankt

11:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

hahah een beetje raad..
wat maakt het dat een vrouw voor je gaat: niet mee bezig zijn dat zijn de momenten dat het gebeurd.. dat werkt toch met alles.. en dan ook echt niet mee bezig zijn wil je iets te graag dan lukt het per defenitie niet..

3:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och Hugootje, wat een dramatische toestand weer allemaal!......Je doet het precies volgens 't boekje voor "onrustvogels",....wat je kunt krijgen hoef je niet, en wat je niet kunt krijgen, dat wil je juist hebben....Tja, op zoek naar wat? Naar iets dat er nooit zal zijn? Illusies en fantasie maken je zo onrustig, dat weet je maar het komt nog niet binnen,.....dat wil niet zeggen dat ik het niet rot vind dat je zg. liefde niet wordt beantwoord. Ouwe tobber, tob maar weer verder en ben benieuwd naar het vervolg!

10:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zorg eerst dat je je rust vindt, dat is waar je volgens mij naar op zoek bent,...liefde komt ooit,.... Heb geduld, mijn vriend! XB

11:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zij plantte geen zaadje in je hoofd, JIJ plantte dat zaadje in je hoofd, net zoals alle andere gedachtens die je zelf creeerd.

6:16 AM  
Blogger hugo said...

creëren is het mooiste wat er is!!
En verliefd worden doe je denk ik altijd voor een groot gedeelte zelf en niet de gene waarop je verliefd bent toch?
Ik weet het niet...Bedankt voor je reactie

10:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Inderdaad Hugo, dat is wat ik ermee bedoel,....creeeren is mooi als het de positieve kant opgaat en het voegt iets toe aan jezelf,...verliefd zijn op het gevoel van verliefdheid en dat water geven om te voeden , te bloeien en groeien.
Maar dat zelfde fijne gevoel maakt ons ook warrig, onzeker en tweeslachtig,.........weer onrust dan he,.....en door die onrust kun je weer creatief zijn, dus is die onrust voor jou positief!! XB

12:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik herken het gestuntel maar al te goed ;) Op het moment dat ik geen amoureuze interesse heb in een man ben ik vlot gebekt, aardig en vol humor. Maar wee o wee als ik iemand ECHT leuk vind. Dan word ik prompt erg verlegen. Ik val zelf juist op een man die dat gedrag vertoont, het maakt het beste in mij los. Ik wil zo'n man in mijn armen nemen en knuffelen, zodat hij ophoudt met trillen :) Veel succes, ik vond je vandaag door een tip op.. Hyves.. Je maakt rake typeringen, ik ga je site zeker vaker bezoeken :D

12:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wat ik het aller belangrijkste vind is dat ik mij veilig voel, dan is een man aantrekkelijk. Niet andersom.

En als je je allebei veilig voelt en dus gelijkwaardig bent is versieren helemaal niet nodig. Dan kan je namelijk niets anders zijn dan alleen jezelf.
M.i. speelt de mens namelijk een rol tijdens "het versieren".. ooit moet je je pure "ik" laten zien.

Maar ja... wie ben ik?
In elk geval nog single.. Beste stuurlui staan aan wal niet waar? Hahaha!

3:02 AM  
Blogger Arvid de Jong said...

Beste Hugo,

Ik ben geen casanova en zal tenzij ik er niet omheen kan nooit uitgenodigd worden voor een bald met de mooiste mannen.

Ik heb het vermoeden gekregen uit eigen ervaring dat het echt niets uitmaakt of je lelijk bent of niet welvarend. Het gevoel wordt aan de vrouwlijke kant versterkt als je maar oprecht bent.

Daarnaast is werkt het heel positief als je praat over algemene dingen en toch af en toe een stoute vraag opwerpt ( niet te dik er bovenop leggen ). Ze kan hierop reageren alsof ze dat niet leuk vind, maar daar zit hem juist de kracht. Omdat je niet teveel intresse in haar toont, maar je laat wel zien dat je ook een mens bent ( zij heeft immers ook gevoelens ).

Vond je het een leuke avond vraag dan haar tel. nr. als je die nog niet hebt en stuur de andere dag overdag ( dan is het aannemelijk dat je nuchter bent ) 1 sms dat je het een leuke ontmoeting vond.

En nu is het een kwestie van tijd. Je hebt een avond gehad waarbij je niet teveel hebt meegelachen, je hebt niet overdreven veel intresse getoond, je hebt een paar stoute vragen gesteld en 1 sms gestuurd.

Als je dit volhoud, dan wacht ze op een 2e sms die ze niet krijgt. Ze gaat de ontmoeting evalueren in haar hoofd en komt erachter dat je het echt een leuke avond vond, maar verder hoort ze niets meer.

Zij denkt "ben ik dan niet leuk genoeg" en ze zal voor je gaan.
Let op, doe dit alleen bij iemand die je echt leuk vind. Anders kom je er niet meer vanaf.

Groetje Arvid de Jong

9:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mooi van binnen en van buiten, wordt er dagelijks gezegd. Maar die woorden doen me niks, vergeleken met wat jij allemaal durft. Ik heb bewondering voor jouw de kleine prins. Zoals jij... je durft te uiten en te laten gaan.
Mijn angst voor liefde is groter dan jij kunt laten zien. Jij bent hierdoor mooi en daarbij vergeleken is mooi zijn beperkt en kan ik van jouw nog enig raad gebruiken.

10:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wat maakt het dat een man voor je gaat? Dat is de vraag voor veel vrouwen vandaag de dag. Toevallig onlangs nog een gesprek gehad met een vrouw waarom het juist is dat zoveel vrouwen teleurgesteld zijn of raken in de liefde? Ik denk dat de vrouw anno nu erg bang is, maar dat jullie mannen dat ook zijn. Bang om gekwetst te worden, het verleden wat vaak nog eens de boel oprakelt. Je hoort vaak dat de eerste paar weken in euforie beleefd worden, totdat er sprake is van serieuzere bedoelingen tussen een man en een vrouw. Dan lijkt het wel alsof ze elkaar afschrikken en nemen ze afstand. Omdat ze beiden denken niet aan een bepaalde verwachting te kunnen voldoen. Als we nou eens met z'n allen eens zouden proberen niet zo moeilijk te doen en gewoon eens ergens voor gaan en het een kans geven. Dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien...

5:34 AM  

Post a Comment

<< Home