Wednesday, December 06, 2006

domme blondjes

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kunstmatig blond zijn is het slimste wat je als meisje kunt doen,....er wordt dan nl totaal niets van je verwacht en kun je letterlijk en figuurlijk alles recht krijgen wat krom is.

leuk filmpje.....x

8:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mannen kunnen verblind raken door zoveel blond, dat kan erg handig zijn, kan ik je vertellen.....vooral bij kale mannen, zij blijken het hoogste testosteron gehalte te bezitten, dus hun haar is elders heen getrokken hihihihih (blond he)

8:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

MMMMMHHHHH, klinkt goed, een blonde kale hormoonbal,...daar doen we het voor!

8:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Blond staat mij niet. Moest wel hard lachen om je filmpje. Staat de Grand Marnier al koud? Ik ben weer beter!!!!

3:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Blond staat mij niet. Moest wel hard lachen om je filmpje. Staat de Grand Marnier al koud? Ik ben weer beter!!!!

3:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Blond staat mij niet. Moest wel hard lachen om je filmpje. Staat de Grand Marnier al koud? Ik ben weer beter!!!!

4:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Whahahahah, je begrijpt dat ik m'n haar a la minute bruin geverfd heb.....slim he?

groetjes Janny

12:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Donkerblond en bruine ogen.....
Wat zeg je daarvan?

3:12 AM  
Blogger Tamara le Roy said...

HAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA van het begin tot het einde blauw gelegen!
Huug, je bent geweldig! Vandaag of morgen zin in een borrel? (ben wel brunette, dus laten we het op een wat laaaaag niveau houden...)

7:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha, ik ben blonT en win met glans de IQ test van Justine, want ik had de vorige keer..125 :)) Goh meneer heeft smaak; Ook ik moet er niet aan denken Kelly bloot te zien :D Maar ja da's logisch, ik val niet op vrouwen; ik vind ze leuk om te zien maar ze missen iets :P En nee, Kelly is me teveel vrouw hahahaha

9:17 AM  

Post a Comment

<< Home