Thursday, February 08, 2007

HELDER

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

De kunst van het verleiden.. Zijn daar cursussen voor, want ik geloof er niet meer in. Kleine Prins, het is er of het is er niet. Zo ga ik door het leven. Maar misschien is het voor een vrouw wel makkelijk praten. Toch vandaag mezelf een blauwtje toegediend. Want dan kan ik weer verder, op zoek naar iemand die echt om me geeft..

8:34 AM  
Blogger Tamara le Roy said...

Lieve schat,
Eindelijk weer rustig de tijd genomen om te kijken. Wat heb je weer mooie dingen gemaakt.
Helder. Kus.

10:35 PM  
Blogger Tamara le Roy said...

En fijn dat je er gisteren was! dankjewel.

10:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wat heerlijk kleine prins,...je hebt de illusies overboord gegooid en het werkelijke omarmt,....het werkelijke voelde eerst als leegte, als onrust, en er moest en zou meer zijn.......nu je weet dat er niet meer is geeft dat een basis van rust, helderheid, tevredenheid en geluk!!
En je kunt altijd (hoe moeilijk je het ook hebt) weer in die basis terug keren....
XB

12:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu nog op dit gevoel vertrouwen,....neem daar ook de tijd voor************B

12:33 AM  
Blogger Arvid de Jong said...

Beste Hugo

Heerlijk helder....... Daar komt het vaak van bij mannen die echt last hebben van een klote gevoel op dit vlak. Toch ben ik ervan overtuigt, dat je helder bent als je jezelf er niet meer van hoeft te overtuigen dat je helder bent.

Groetjes uit Den Helder

9:26 PM  

Post a Comment

<< Home