Wednesday, August 30, 2006

los laten


los laten
Video sent by hugokonings
www.beetjeraad.nl

9 Comments:

Blogger JaG said...

Heel dapper.

4:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heerlijk, wat lijk je op mn ex. Gewoon weer verder gaan en meiden oppikken in Ter Brugge ;-)

2:16 PM  
Blogger gabemac said...

Hugo! You look like shit man. I'd say it's time for a break. You've been beaten black and blue from love and life. I'd say goto a clooster for a week and meditate on your life. That's my advice.

12:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Hugo, Ik ben net terug van 2 weken zon overgoten franse worsten, camembert, ruige rose en romantische ondergaande zon...potente oesters, blèrende lobsters etc etc, en ik zie dat jij je een beetje als boksbal hebt laten gebruiken???? Kom op zeg...., tuurlijk is zo'n chickie van 16 een soort van opvulsel(alabistine??) ...maar zo'n Sjonnie Flodder achtig geval moet natuurlijk niet jou mooie bekkie verbouwen, ik werd er helemaal "EMO" van, maar ach, dat geneuzel met zo'n kind is gelukkig achter de rug, dat heb je goed gedaan, en verder laat je eerst maar je gezicht weer een beetje bij trekken tot je weer wat aantoonbaar bent en dan is het jachtseizoen gewoon weer voor geopend verklaard voor ons Huugje!!!

12:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Endrie................no comment?

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Huh,...worsten die met zon overgoten zijn???? De rose was wel errug lekker he?

Gelukkig let ik er goed op!
Groetjes van Mafketel(G)

12:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

dat kan het wel....

10:43 PM  
Blogger anita said...

Wat belandt ik op een leuke site.
Een beetje raad kan voor mij ook geen kwaad. Maar dat zal voor jou geen nieuws zijn hugo. Als het straks allemaal weer afgelopen is dan kan ik hier toch nog eens advies gaan krijgen. Nogmaals leuk bedacht en gemaakt.

Je (nog) leerling

12:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wow Hugo, wat is er met jou gebeurd?!
Heeft je "vriendin" dat gedaan?
Of zal ik maar ex vriendin zeggen?
Als je me nu zegt waar ze woont en hoe ze heet, ga ik nu direct naar haar toe en sla ik haar helemaal verrot!
Dit verdien je niet Hugo, en je wilt niet weten hoe erg ik dit voor je vind.
Ik moest er echt om huilen toen ik je zo zag

3:11 AM  

Post a Comment

<< Home