Thursday, July 27, 2006

BANG


BANG
Video sent by hugokonings
geef raad!

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo Hugo,

Je zegt het zelf al,.....keuzes....volgens mij moet jij niet denken maar doen, want door dat gefilosofeer van jou vergeet je om echt te genieten,...zie maar wat de dag je brengt...verlangens??? Koester ze als ze daadwerkelijk op je pad komen en stop dat hoofd met kriskras heen en weer. Leef elke dag alsof het je laatste is,...vergeet niet te leven i.p.v .te jammeren en te jeuzelen

5:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

You are not alone, want...

Ik loop doelloos door de stad
Treurend om iemand die ik nooit had
's Ochtends vroeg zie ik je in m'n bed
Bij t theehuis in t gras
k Zie je schoenen, k zie je jas
k Ruik je haren en je sigaret

Ik kom je overal tegen
Bij zonneschijn en bij regen
Opeens op tv of in een magazine
Ik zie je wachtend in een rij
Opeens sta jij naast mij
Ik zoek je op, maar kan je niet zien

Ik wil weg uit deze stad, weg uit dit dal
Weg uit dit land, want ik zie je overal
Maar in mijn hoofd zit je ook al

Als ik slaap of wakker ben
Op de fiets of in de tram
Ik zie je voor me en dat doet zo'n pijn
In een club of in de kroeg
s Avonds laat of s morgens vroeg
k Wil naar je toe, maar kan niet bij je zijn

O laat mij vergeten
O laat mij niet huilen
Laat mij niet janken
Geef mij de kracht om verder te gaan
O laat mij weer lachen
Laat mij weer huilen
k Kom dit teboven, k heb t eerder gedaan.

11:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

zeg Endrie, ik heb niets met Huugje, maar ken Sarah al een lange tijd, en omdat jij toch wel rake dingen kunt zeggen, ben ik zeer benieuwd wat je advies is, ik dien alleen maar als bemiddelaar!!!! Verder vind ik dat Hugo nu de dingen moet laten zijn zoals ze zijn, hij is alleen maar druk maar afwegen en twijfels, dat belemmert het genieten naar mijn mening!
En aangezien het toch fictie is?!?!?? kunnen we wel een oplossing vinden.......opblaaspop misschien?

kus muis

11:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

hihihihih....volgens mij gebeurt er eindelijk iets met.... beetjeraad kan geen kwaad,....in ieder geval geen herhalingen. (wat voor de zomerperiode toch een bekend fenomeen is)

Bravo Hugo, ben zeer benieuwd wat deze kleine rustpauze zal brengen, we wachten in spanning af, en nu maar hopen dat je aan onze verwachtingen kunt voldoen,.....maarrrrrrrrrrr,.. Hugo zou Hugo niet zijn als dat weer uit een totaal andere hoek zou komen,....dusssssssss VERRAS ONS MAAR!!!!! (wel graag nog voor de herfst) grt Muis? of beter ....Ratje?... whahahahaha

9:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nou nou muis...alias ratje,... je vindt jezelf wel geweldig he?

1:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jah, van een ander laat ik het niet afhangen, en inderdaad, ik ben zeer ingenomen met mezelf, ben gewoon een lekerrrrrrrrrrrr wijf!!
grt muis

1:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bang.....we zijn allemaal wel es bang,....het is niet erg, het ligt eraan wat je ermee doet, en daarin mag je elke dag weer keuzes maken. Je kunt er voor weg lopen, of je gaat je angsten aan, je gaat erdoor heen, je overwint ze, en dan heb je weer ruimte gecreeerd voor nieuwe angsten,....en zo blijf je leerling van de wieg tot het graf,......wel boeiend!!

4:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ach ja, waarom zou een mens ook makkelijk doen als het ook moeilijk kan???

Waarschijnlijk nooit het besef en de dankbaarheid gevoeld dat je gewoon goed bent zoals je bent en dat we op deze aarde maar een druppeltje zijn,.....niet te filmen waar de mensheid de arrogantie vandaan haalt om zich boven dit heelal te plaatsen....leef gewoon je leven en wees tevreden met jezelf als druppeltje.....

4:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

dusssssssssssssss.........
....KLETTER, KLETTER, KLATER,...LEKKER IN HET WATER.....

4:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

en nu het volgende filmpje.............please.........
x

8:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Waar ben je nou...even rust? geen inspiratie? of eindelijk een lief liefje tegen het lijf gelopen en helemaal met je hoofd in de wolken...vlinders...verliefd...???ben benieuwd lieve Hugo ;-)
X

2:34 AM  

Post a Comment

<< Home